Timvikarie till Vuxenutbildningen i Trollhättan och Vänersborg

Vuxenutbildningen

Hos oss är du en viktig pusselbit i ett större sammanhang – ett sammanhang med många roliga möten och bra arbetskamrater. Vi älskar skolutveckling, och jobbar mycket med kollegialt lärande för att du ska ha möjlighet att både inspirera och låta dig inspireras tillsammans med dina kollegor. Hos oss är du delaktig i utvecklingen på flera plan – både organisationens, ditt eget och elevernas.

Som du märker tycker vi att gemenskap och meddrivande är superviktigt. Vill du vara en del av vår drömfabrik? Let us know!

Arbetsuppgifter Vi söker timvikarier till vuxenutbildningen, Gruv, GY och SFI i Trollhättan och Vänersborg. Du kommer att arbeta tillsammans med ambitiösa och engagerade kollegor för att skapa bästa möjliga möte för våra elever.

Kvalifikationer För att passa som timvikarie hos oss vill vi att du

• har erfarenhet av att undervisa och gärna har pedagogisk utbildning.
  • har kännedom om det svenska skolsystemet.
  • har goda språkliga kunskaper.
  • har förmåga att skapa en god lärmiljö och goda relationer med eleverna.
  • visar engagemang och vilja att aktivt bidra till verksamhetens utveckling.
  • är flexibel och ser det som en utmaning att arbeta i en föränderlig organisation.

Det är meriterande om du är flerspråkig

Blir du en av oss kommer du till en verksamhet där utveckling pågår! Vi har en trevlig arbetsplats och en god arbetsmiljö. Du kommer att arbeta tillsammans med ambitiösa och engagerade kollegor och du kommer att möta en skolledning som tycker att du är viktig för verksamheten.

Välkommen med din ansökan!

Anställningsform Tidsbegränsad anställning
Anställningens omfattning Heltid/Deltid